GÖLPAZARI AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU
BİLGİ-İŞLEM

Bilgi İşlem olarak yazılımsal ve donanımsal sorunlara çözüm üretilir. Donanım sorunları, Web sitesi, Laptop ve Masaüstü cihazların teknik ve yazılımsal sorunları ve takibi, yeni cihazların temini ve kurulumu, cihazların etki alanına alınması ve ilgili yazılımsal ayarların yapılması gibi alanlarda görevlerimiz bulunmaktadır. 

  1. E-İmza ile Sorunlar: 
    1. USB Token Cihazının ışığı yanmıyor: Farklı bir bilgisayarda çalıştığından emin olduğunuz bir USB portuna cihazı takınız. Masaüstündeki AKIS Kart İzleme Aracı programında kartınıza ait bilgileri görmeniz gerekmektedir. Göremiyorsanız sim kartınızın cihaza tam olarak yerleştiğinden emin olunuz. Bütün bunlara rağmen herhangi bir tepki yoksa cihazınızı yenilemeniz gerekmektedir. Bilgi İşlem Şefliğinde Token cihazının olup olmadığını teyit ettirmeniz gerekmetkedir. Vezneye giderek "Token Cihazı" adı altında T.C. Kimlik numaranızı söyleyerek söz konusu ücreti yatırınız. Makbuz karşılığında Şefliğimizden yeni cihazınızı temin edebilirsiniz.
       
    2. "Sertifika Bozuk Üretilmiş" hatası: E-imzanızın süresi dolmuş demektir. Süresinde e-imza ile başvuru yapmadığınız için ıslak imza ile başvuru yapmanız gerekmektedir. Başvuru için tıklayınız.
       
    3. E-imza Şifresi Bloke Oldu: Bloke işlemleri için lütfen tıklayınız. Kullanmış olduğunuz e-imzayı aldığınız tarihten sonra telefon numarası veya operatörünü değiştirmişseniz 444 5 576 numarasını arayarak güncelleme yapmanız gerekmektedir. Güncelleme sonrası işlemlere devam edebilirsiniz.
       
    4. E-imzayı kaybettim: E-imzanız kaybolursa Bilgi İşlem Şefliğine başvurarak kayıp çalıntı başvurusunda bulunabilirsiniz.